Hanımlar malum hamilelik artık herşeyin daha sağlıklısını tercih etmek zorundayız. Hiç unutmuyorum annem küçüklükten belli bi yaşa kadar boydan aşağı hacı Şakir sabunuyla yıkardı. Ne saçımız dökülürdü ne kirlendiğimizi hissederdik. Tertemiz olurduk. Kullandığımız şampuan ve duş jelleri ne kadar sağlıklı muamma. Başladım valla kullanmaya. Ben zeytinyağı ve ballı olan sabununu aldım. Malum bu dönem saçımız ekstra dökülmeye başladı. Vücudumu da bu sabunla temizliyorum valla mis gibi. Evet doğal olduğu için saçta sertlik yapıyor ama düzenli kullanımda normale döndüğünü söylüyor herkes. Öyle değil miydi zaten küçükkende yumuşacıktı saçlarımız.Sizin önerileriniz varsa yazın bizde faydalanalım ☺️❤️💐