Imkansizim amin canım inşallah Allah razı olsun💐. 40 ı geçtiği için ister istemez insan bi korkuyo Allah korusun dışkısını yapar, kordon dolanır filan diye siz 42 ye kadar iyi sabretmişsiniz valla ben heralde artık 3 günden fazla bekleyemem 🙄😄Sağlıkla büyütelim inşallah yavrularımızı🧡