Aynur47 ben ilk aylarda kahvaltıda bile içiyordum çünkü mide bulantımı bi o alıyordu. Şuanda da içiyorum tabi ilk zamanlardaki gibi değil ama her hafta bir iki bardak içmiş oluyorum. Hamileyken kola içen çok kişi var mide bulantısına iyi geldiği için. Herkeste aynı olmaz tabi ama bana iyi geldi valla