Ayum21 Hanımlar sat 19/20/21/22 temmuz olann ve şuan 17/18 haftalik gebeler cinsiyet öğrendiniz mi sizce bu sene kız senesi mi erkek senesi mi ben 17+4 oldum hâlâ öğrenemedim cinsiyeti
mervecetinnnnn Ayum21 2022 de çoğunluk kız doğuracak diye tahmin ediyorum ne kadar tanıdığım varsa kızı oluyor 😁
Ayum21 mervecetinnnnn Gosteriyor da doktorlar emin olmadan söylemiyor bir kız dediler bir oğlan dediler ama net bsy yok Orta da
minikkoalaa Ayum21 Sat 19.07.21 19+5 olduk. 12 haftalıkken öğrendik. 16 haftalıkken yine aynı bilgiyi destekledi Dr. Erkek