Ayseoztrk ben Gülçin hanıma gidiyorum muhteşem bi doktor ilgili 1 ay sonra gittiğinizde bile sizi hatırlıyor güler yüzlü ve çok sakin bir bayan bebek hareket ettikçe sizinle beraber seviniyor aynı zamanda perinotoloji uzmanlığı da var tüm hocalar iyi ama Gülçin hanıma bi gidin derim sonrasın da Emin’im devam edeceksiniz