Ben içiyorum canim isteyince çok susadigimda su kesmediginde, kola fanta ice tea falan da içiyorum yemeğin yanında her gün değil tabi içeceğim zaman 200 ml ya da 400ml içiyorum ,hatta geçenlerde canm vişne suyu çekti aldık evde içine buz koyup seyreltip içtim iki bardak falan