Busraferdi7 Biz 26+3 olduk oğluşumla gün geçtikte kendimi biraz daha ağırlaşmış hissediyorum, sizlerde durumlar nasıl güzel anneler 😂❤️🥰
Busraferdi7 patilibalik En çok özlediğim şey o eşim uyuyor zannediyorum biraz dönüyorum hemen çeviriyor 😂😂
Busraferdi7 Merve5260 Yerini çok sevdi heralde Rabbim hayırlısıyla kucağınıza almayı nasip eylesin 🤲🏻
busrasahinn Busraferdi7 tam 31 olduk şu 38 39 40 lari iple çekiyorum artık 2 oğlum var bu 3. Hamileligim ogluslarimi 38 de dogurmustum insallah darısı kızıma 40a kadar beklemez insallah ☺️
Ozlmm_1 Busraferdi7 ya ben bişi sorucam uygulamaya göre 16+1 olduk şu an ama ultrasona göre 15+4 olduk hangisine göre ayarlicam bilen var mı acaba
damlacikolata Ozlmm_1 adet tarihine göre doğrusu ultrasyon 1 hafta önce veya sonrası çıkabiliyor canım 😊
Mevaninannesiii Ozlmm_1 adetin ilk gününe göre mi kaydoldun uygulamaya yoksa yumurtlamaya göre mi canm
Izell67 Busraferdi7 19+1 olduk 🤲🏻 Hareketlini hissetmemem normal mi daha onceki haftalarda daha cok hissediyordum sanki?🙈
ege_ayaz_mom Busraferdi7 an itibariyle 35+5 olduk bende bel ağrısı ve çat ağrısı var tabi agirlasmamda çabası🤦🤦🤦