Deletedmom_1 Kızlar ağlayan kek yapıcama ama tarifte 3yumurta yazıyor evde 2tane var 2tane koysam kötümü olur sizce biraz saçma evet ama hemen yapmam lazım seri cevap lütfennnn🙏🏻
deletedmom87894 Deletedmom_1 ben hep yumurtayı tariflerden 1 azaltarak yapıyorum hiçte bişey olmuyor😊
Gulsah1616 Deletedmom_1 ben hiç üç yumurta koymam koku yapıyor çünkü. Maksimum iki koyarım çok da güzel oluyor ☺️