Betl bende rüyamda bir kağıda 21.11.21 yazıyordum. Katlayıp çekmeceye koyuyordum🤩 uyanınca acaba 21in demi doğuracağım diye düşündüm. şuan 38+2 olduk ama yalancı dışında bir belirti yok. Bakalım ne zaman gelecekler🙏🏻Rabbim hepimize hayırlısıyla sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏🏻