Iyi aksamlar lutfen yardımcı olurmusunuz 22+4 günlük hamileyim sol kasigimda felaket bi ağrı var doktoro gittim 2 kere idralimde kanaman var dedi yolladı ne bi ilaç ne bisey hiç bisey vermedi benim gibi olan varmi birde ben göğsümü sıktım erken doguma sebebmis dogrumu😔😔