Nermin_nur1 N-k33 4+3 kasık ağrısı bendede var canım normal diye biliyorum büyüdüğü ve yerleşmeye çalıştığı için sanırım
Blueedreamssx N-k33 normal canım bebek yerleştiği için aynı afet olacakmışsın gibi sancın ve ağrın olacak
Ozlem2904 N-k33 kanamaniz yoksa hic endiselenmeyin ilk haftalar bebek yerlestigi icin ilerleyen haftalardada rahim bebek icin buyudugu icin o kasik agrilari cok oluyor. Sadece ani harekt etmeyin ani harekette siddetini arttieuyor