Bgm36 Kızlar 37 haftalık hamıleyım yarım saat önce kasıklarımda ağrı başladı ama çok hafıf belımde de inanılmaz bı agrı var ama ne nişan ne de su gelmedi acaba böyle belırtıler yaşayıp sonrasında doğuran var mı
yasemin260 Bgm36 37+2 doğum yaptım ilk kızımı ara ara ağrı ile başlayıp sonra birden sıklaştı ve suyum geldi ama benim Nişanım da 10 gün öncesinde gelmişti ama bazen nişan gelmeyebilirmis
Bgm36 Happy_001 doğum başlayacak da haberım olmayacak dıye çok korkuyorum valla ilk olunca ne kadar zor beklemek
2-prensesannesiii Bgm36 doğum başlasa haberin olmama gibi bir duurmun olmaz merak etme . Doğum sancısı hissedilmeyecek gibi birşey değil . 😊
alyaninannesi2 Sancı kendini belli eder canım kasılmalar normal bence. 5 10 dk da bir sancı gelmiyorsa su nişan da yoksa korkma. Kendini çok dinleme kafanı dağıtmaya çalış 😘
Bgm36 alyaninannesi2 doktorum da su ve nişan gelmediği sürece hastaneye gelmene gerek yok demişti ama işte tecrübe olmayınca canım ister istemez insan meraklanıyor
Bgm36 yasemin260 Ya maşallah canım bende daha nişan falan yok ama bende duymuştum herkeste olmayabılıyormus nişan gelme olayı hayırlısı olsun hakkımızda artık 🙏🏻