Ekinberil Canım analar, kızıma oda yapmak çok istiyorum park yatağı var dolap ayrı aldım eşim gereksiz buluyor erken diyor ama benim içimde kalıcak tayinciyiz bu arada , sorum şu ki Montessori mi büyüyebilen beşik mi almalıyım?
Asyaveannesi36 Ekinberil bende almadım oda anne yanı beşiği aldım 1 sene benim yanımda olacak zaten sonrasında beğendiğim odayı alacağız
Sla7723 Yani benim eşimde aynı şekil sonra yapılır diyor şimdilik gereksiz buluyor bizde bir dolap birde parkyatak alıcaz halısıyla perdesiyle oyuncağıyla odaya bi hava katayım diyorum ilerde de odayı düzenlemeyi düşünüyorum ☺️
Ekinberil Sla7723 malum dolar fırlıyor her şeyin fiyatı aşırılaşıyor bi bütçe ayırmıştık odasına zaten varken alıyım diyorum yoksa çar çur olcak o para
Ekinberil Asyaveannesi36 park yatağı 7-8 ay olana kadar kullanmayı düşünüyorum ayırcam sonrasında bilemedim bende napsam
Asyaveannesi36 Ekinberil odasında yatmadıktan sonra ben gereksiz gördüm nebilim benimkinde de 1 sene rahat yatar sallanır beşik yatağıma monte edilenlerden benim şuan beğendiğim oda takımı 17 bin seneye 25 bin olur zaten ama yatmadıktan sonra almayacağım