bsramut bende isteğe bağlı sezeryan olucam eşim bu konuda fikir belirtebilir ama şunu yap diyemez çünkü ben doğuruyorum psikolojimi neye hazırlarsam daha iyi olur diye düşünüyorum ama teyzesi var kendi 2 genel sezeryan yapmış ben yapamazmışım bünyem zayıfmış falan normal olsunmuş sanki normal doğumu biliyomuş gibi saçma sapan konuşuyor benim kararım diyip susturuyorum ama aşırı sinir oluyorum , diğerindede kesi yırtılma dikiş oluyor ( tabiki olmayanda var) bu bıçak altıysa o makas altı, nasılsa özele gidiyosun doktoruna rica et eşine çocuğun baş çevresi senin çatı durumun vs nedeniyle sezeryan yapıcaz desin, sen kendini nasıl daha iyi hissedeceksen, bu senin doğumun sana özel, her iki şekildede ağrıyı çekecek olan bizleriz, sağlıkla al kucağına 🥰