Lemanbal Kizlar cok kötüyüm grip oldum basim catliyor napmam gerek uyuyamiyorum sabaha kadar ölüyorjm of nolur yardim edinnnnn
Humeyrakrtl64 Bol bol meyve ye canim c vitamini al nane limon ihlamur ic baskada yapcek bisey yok malesef ben bi ayda iki kere grip oldum bôyle atlattim gecmis olsun
Elaemreren Canım dut pekmezine hakiki zeytin yağı dök ısıt paso kaşıkla bide zencefil bal ye daha sonra kat kat giyin terle, terledikçe üstünü değiştir 38. Haftamda bende yakalandım iki günde atlattım çok şükür
NeseA Canım bende gribim şuan ve sinüzit var bende çabuk iyilesemiyirum açık caya limon sıkıp içiyorum sürekli elimi yüzümü yıkıyorum biraz daha iyiyim şükür 😘