Gkces09 o olur bazen cnm, bende 24haftalikken başladi halende arada oluyo. Doktor dedi agrin sizin cok olmadikca panik etme, yinede icim rahat etsin diye nstye koymustu beni. Gayet hersey yolunda cikiyo her gidisimde şukur😊 benimde daha önce 2erken dogumum olunca haliyle korkuyorum tabi.. Rabbim sag salim kucagimiza almayi nasip etsin evlatlarimizi inşallah 🤲