Cotanakk Arkadaşlar 23 hastalıkken yani 5-6 gün önce gece su içmeye kalktığımda pijamamın üzerinde(serçe parmağım kadar bir alanda) bir ıslaklık farkettim göğsüme yakın bir yerde terlemişimdir diye düşündüm sonra sabah uyandım bir baktım ıslak alanın rengi sarımtırak olmuş sertleşmiş kabuk gibi olmuştu tam tarif edemiyorum ama su ya da ter olmadığı çok net belliydi. Önce anlam veremedim sonra süt mü acaba diye düşündüm ama daha sonra böyle bir şey olmadı ilk ve sondu. Sizce göğsümden süt gelmiş olabilir mi?
Cotanakk Hazalll8 sevinmeli miyim bu duruma acemiyim ilk gebeliğim o yüzden yaşadıklarıma acemiyim tedirginlik yaşıyorum her durumda :)
mavisahinn Cotanakk çokta iyi değil aslında o ilk sütü bebeğin alması lazım biraz önemli o yüzden sıkı iç çamaşırı giymeyin ki baskı yapıp süt gelmesin o ilk süt ağız sütü derler :)
Cotanakk mavisahinn zaten rahat edemediğim için evde sütyen giyemiyorum o gece de sütyen yoktu ama yan yattığım İçin göğsüme baskı yaptım sanırım 🥲
Sedarda Cotanakk merak etmeyin o akanlarla ağız sütünü bitiremezsiniz,benim oğlumda 5 aylık hamileyken akmaya başlamıştı,oğlum doğduğunda ilk zamanlar sagdigim sütleri görseydiniz sapsarı ve aşırı yağliydı,yani rahat olun endiselenmeyin❤
Cotanakk Sedarda bir kere oldu bu da zaten bir daha olur mu olmaz mı o bile belli değil ama bazen göğüslerimde aşırı bir sızlama oluyor yani birkaç dakika sürüyor uzun sürse dayanılmaz olur süt topladığı anlamına mı geliyor acaba bu sızlamalar
Ece0907 Bnde de yaklaşık 5 aydan sonra şeffaf sıvı şeklinde geliyo 35 haftadayim şuanda göğsümü sknca geliyo hala bnde korkmuştum ama herkes normal olduğunu söyledi ağız sütü diyorlarmış bnce sende endişelenme.