Yemeyle ivmeyle olmuyor deniyor ama ben yeme içmeye dikkat bol bol dinlenme vs ne varsa yaptım. Sonucunda ne olursa olsun kafanız rahat olması adına güzel bir şey bence. Ben yumurta buyutmeden itibaren hazır paketli gıdaları şekeri karbonhidratı kesmeye çalıştım yürüyüş yaptım. Hergun ya da gün aşırı avokado kabak çekirdeği taze gezen tavuk yumurtası ev yoğurdu köy sütü bakliyat kırmızı et ananas nar vs yiyerek beslenmeye gayret ettim. Transferden sonra da böyle beslendim ve annemde kalıp bol bol dinlendim. Tuttu şükür. Ama tutmasa da elimden gelen her şeyi yaptım hissi olacaktı. Rabbim yardimciniz olsun