Gamzekvr Kizlar çatı muayenesi yapılacak aslında çok korkmuyorum ama sadece merak ediyorum ,nasıl oluyor ne hissediyoruz o sırada ??
Busragonullu32 Gamzekvr Asla korkulacak bir şey değil 1 hafta önce oldum zerre bi acı hissetmedim daha doğrusu hiç bir şey hissetmedim Kendini kasma yeter saniyelik bi işlem sadece Ben doktora bu kadar miydi dedim bana ne bekliyorsun ki demişti😁 Asla korkma muayneni olduktan sonra kendini korkuttuğuna strese soktuğuna pisman olucaksin🤣
Gamzekvr Allah razı olsun çok güzel açıklamissin valla 😬 insan sadece gerildigiyle kalıyor demekkiiiii Busragonullu32