Arkadaşlar merhbaa 11 haftaligim haftyaa 2 li tarama icin gel dedi doktor ancak devlet hastanesinde kan verdikten sonra 2li taramada ultarsona doktor odasindami bakiyor yoksa baska bi yerde mi bakiyolar onun içinde randevumu veriyorlar acaba yaptiranlar nasl oldu bi anlatırmsn yani 2 li tarama.icin ayni gunde test verip gelinmiyormus diye duydum