Betyblue şuan ben pozitifim. Aşısızım. Yüreğini ferah tut. Ben pozitif olduğumu bilmeden eşimle 2 gün Yanyana yattık adam maşallah sağasağlam 🙏🙏 sonrasında annemlerde kaldım ben riskli gebelikten dolayı meğer pozitifmişim 🤦♀️
C vitamini tüket , bolca su. Ben hala tat ve koku almıyorum ona rağmen yiyorum. Yememe rağmen 4 kilo verdim. Ama korkma korkarsan kendine çekersin. Erken doğum riskim olmasına rağmen ben hiç moral bozmadım herşey çok güzel gidiyor. İnşallah sana bulaşmamıştır ama öyle bir durum olursa da asla korkma 🎀🌸🍀