Ben 13 Eylül düşük yaptım ilk gebeliğimde geç döllenmeydi en son 14 Ekim de adet oldum şimdi ise hâlâ olmadım 9 gün gecikti test yaptım çıkmadı ama belirtileri var mide bulantısı baş dönmesi adet olacakmış gibi ağrı kasık ve bel ağrıları bir aydır da folice kullanıyorum eşim de kan vermemi istemiyor ne yapabilirim