Busra032 Kızlar 5 haftalık yeni gebeyim hiçbir belirti yok ne bi halsizlik ne bi bulantı var garip yani
basaksahinx Busra032 garip değil. 4.5 aylık hamileyim hala daha belirtim yok. Doktorum şanslı hamilelerdesin azınlıktasın demişti. Bu bir serüven komple. Belirti de normal . Belirti olmaması da. Keyfini çıkartın.
Handan_65 Busra032 5 haftadan sonra baslar benım öyle oldu anamdan emdiği süt burnumdan geldi şükür o günler gecti
bebisin_annesii Busra032 kişiye göre değişir bende şuan 13 haftalığım ne bulantı ne halsizlik annemde öyleşmiş ona çekmişim😊😊
Busra032 basaksahinx İnşallah bakalım ilk gebeliğim olduğu için birde önceki kimyasal olduğu için tekrarlıyor mu diye korkuyorum
basaksahinx Busra032 zorunda değil. Beta takibi 2 kat yapmışsınızdıe diye düşünüyorum. Doktorunuz değerler de şüphe duysaydı söylerdi ♥️