Sevi_l Seydacandan çok şükür 5 hafta 4 günlük hamileyim hiçbir sıkıntım yok inşallah da olmaz çünkü bundan 3 ay önce düşük yaptım o zaman çok kötü ağrılarım vardı Allah kimseye yaşatmasın
Sla7723 Genelde wc ihtiyacı olduğu sıralar zaten hiç bitmiyor bu ihtiyaç 🤦🏻♀️ doğrulamıyorum kasıkta çok fazla da ağrı oluyor
basaksahinx Sla7723 ay evet WC ye küçük için özellikle mesane dolunca inanılmaz zor geliyor tutmak hemen gidesim geliyor
gldn065807 Seydacandan şuan için sadece plesanta aşağıda olduğun icin yatmak zorundayım onunn dışında lavaboya gitmekten gına geldi birazda kasik ağrım oluyor şükür inşallah geçecek 21 haftam bitiyo bugün 22haftamin içine giriyorum şükür
nurunhayali 21+2 ikizlere gebeyim kasıklarımda çok baskı oluyor şişkinlik mide yanması hat safhada. Bel boyun ağrısı çok fena🤭 şimdi sol omzum tutulmuş sağa sola dönemiyorum. Doğurana kadar dayanabilirim inşallah hayırlısıyla😅
Alini 21+2 günlük hamileyim ilk 15 haftam o kadar berbat geçtiki şuan hamileliğimin balayı kısmını yaşıyor gibiyim. Tek sorunum aşırı iştahlı olmam hiç doymuyor gibiyim. 4 ve 5. Ay arasında doktorum beş kg aldığımı söyledi bu ay açlıkla sınanıyorum. 😑
gunes1234 Seydacandan fazla fazla lavabo ihtiyacı bir gün çok uyuyorum diğer iki gün ayaktayım çok fazla yemek yemek istiyorum Allaha şükür başka şikayetim yok :)