Beyzamutluu ben kullaniyorum. Persembe gecesi 28+3 olmama ragmen dakikada bir gelen sanci ve kasilmalarla acile gittik. Ilk 1 saat icinde 20 dakikada bir 4 tane verildi. Ardindan 4 saatte e dusurulup oyle devam ettik. 2 tane de serum verilmisti ard arda. Ertesi gece taburcu olurken doktorum 6 saatte 1 devam et dedi ancak dun aksam yine yogun kasilmalar ve sanci sebebiyle aradigimda tekrar 4 saatte 1 e cektik ama ben de beni inanilmaz yordugunu hissediyorum. Boyle kalbim pirpir bi tuhaf tansiyonum 10-5 oluyor kafami alip goturuyor resnen ilac ozellikle ilk yarim saat kendime gelemiyorum. Bir de migdemi mahvetti rennie kullanmak zorunda kaliyorum