Dilekk_sahin16 Merhaba inegöl e gelicem ailemin yanına doğum için eşimin görevi çıktı 6 ay olamayacak doğumum mart a olacak benim destek olalım birbirimize.
basaksahinx Dilekk_sahin16 doktor seçimi İnegöl de zor. Ben gezdim kafama göre bulamadım Bursa Acıbadem’e gittim. İnegöllü İsen sorun yaşamazsın zaten:)
Betfer Dilekk_sahin16 rabbim yardımcın olsun benimde erken doğum riskim vardı o yüzden 4 aydır ailemdeyim kırkını da çıkarıp öyle gitcem . Başta zor geliyordu ama günler geçiyor cnm hiç stres yapma inanki geçiyor su gibi
Dilekk_sahin16 basaksahinx inegöllüyüm 🙏 ailem Akhisar da yaşıyor evim Amasra da ama eşimin 6 aylık görevi çıktı zorunlu ona gidecek bende tek kalmayayım diye hemde daha iyi biliyorum diye haftaya inegöl e geçicem 🙏
Dilekk_sahin16 Betfer amin Allah razı olsun 🙏 bende doğuma kadar burdayım babalık izni için geldiğinde evime giderim 🥰 inşallah sorunsuz geçer herşey
basaksahinx Dilekk_sahin16 doktor iyi araştır. Hayırlı uğurlu olsun. Benim de nisan ayında tahmini doğum.
Dilekk_sahin16 basaksahinx olur canm ablam da 30 gün oldu doğumu oldu o Bekir bey takipliydi bende ona giderim behzat bey emekli oldu normalde o çok iyiydi bana göre şansıma gitti 😅
Dilekk_sahin16 basaksahinx ya 😄 güzeldir inegöl ben çok özledim ya şuan yaşadım yerde küçük cennet ama çevremi arkadaşlarımı herşeyi özledim 😅