_edaa Kızlar 24 haftalığım bu akşam aşırı şişkinlik yaşıyorum çok rahatsızım karnım taş gibi ne iyi gelir bu duruma soda falan içtim ama etki etmedi pek neden oluyo acaba normal mi
basaksahinx _edaa bazen suyu fazla kaçırınca bana da öyle oluyor ve yAda hızlı yemek yiyincE. Siz bilmiyorum nasıl yeme alışkanlığı var ama az az sık sık hem katı hemde sıvıları tüketin.
Aybike123 _edaa ay yemin ederim beni anlattınız şuan bende 24 haftaligim bugün karnım aşırı şiş yemeği biraz kaçırdım bende galiba şuan karın ağrısından uyuyamıyorum bebis te sagolsun tekmeliyor iyice kaçtı uykum😏😂
_edaa basaksahinx suyu ben de çok içiyorum şuan bile su istiyorum yani ama patlıcak gibiyim artık. Bu akşam dışarda yedim muhtemelen o dokundu bana 😔
_edaa Aybike123 valla hamileliğin her evresi zor bence 🙈🙈 her olan problem zor geçiyo gibi geliyo bana da ama dayanıyoruz napalımm🤩