Merve12345 bende pazartesi günü sezeryan olcam fon cektirip gidim diyorum ama ameliyata makyajsiz girerim 2 gün kalcakmisim o yüzden ikinci gün makyaj da yapıp bebisle resim falan cekiniriz diye dusundum yanimiza duzlestirici yada masa almakta fayda var :)