Kbr Ozellikle aksamlari yasiyorum bunu benden baska yasayaniniz var mi acaba yedigim birsey mi.dokunuyor
NaimeYilmaz Kbr bana normalde olurdu o . Soguk suya sokup ayaklarmı bol kremler corap gıyerdm . Ama belkıde bayanın dedıgı gibi bişeydir bu hamılelık bin türlü hastalıkta yapıor ınsana ☺
Asu33 Hamilelikte kaşıntı karaciğer enzimlerinin fazla çalışmasından dolayı olabilirmiş bi doktora görünün bence
Kbr Asu33 tesekkr ederim haftaya kontrolim var bir dr ye sorcam izellikle aksamlari olmasi tuhafima gidiyr
deletedmom41 Ay daha demin bana olduu.. önemsemedim sürttüm ayağımı yere geçsin diye şu an yazıyı okuyunca şaşırdımm çok ilginçç.. bakalım devam edecek mi 🙈