Kızlar 8 günlük anneyim Bebeğim sürekli emmek istiyo bende her istediğinde veriyorum saat takıntım yok göğüs uçlarım çok acıyodu ve kantaron kullanıyodum yara olmasın diye ama sürekli yıkamak zor geldi bende gümüş kapak aldım bugün geldi emzirme saati gelene kadar hem göğüslerimde duruyo her ikisi bu kapaklar işe yarar mı yara olmasını engeller mi