Gizem93 canım ihmal etme bugün kendi doktoruma gittim ben viga diye alttan bir ilaç verdi akıntın fazlalaşmış bu iyi bişey değil daha fazla ilerlerse Allah korusun keseni açar erken doğuma sebebiyet verir dedi. Bir kutu ilaç bitiricem sabah akşam alttan inşallah kötü bişey olmaz 🤲🏻