Sedefavc Merhaba arkadaşlar 36haftama giricem balık hapim bitti 38 doğum olucak büyük ihtimalle vitaminim bitti doktora da sormayı unuttum napicam tekrar alsam mı eczaneden kilosu da 1hafta geriden geliyor napayim sizce
Betfer Sedefavc benim 3 hafta geri bebiş. Ancak haftaya hafta sonu doğumum var doktor boşuna alma dedi 80 TL ek ücreti vardı
Okyanusmavisi-17 Sedefavc bence doktorunuza bi danışın herkesin farklı oluyor bana son 1 ay bıraktırdı mesela ilerideyiz diye size devam et yada etme diye en doğrusunu doktorunuz söyler
Mercimek17 Sedefavc Sedefavc emzirirken dahi kullanabilirsiniz. Balık her zaman yemiyoruz biz sahsen. Balık vitamini sütünüzden bebeğinize geçer ki doğum sonrası verilen multivitaminlerde balık yağı var. Benimkinde var en azından. Ziyan olmaz alın bana kalırsa
Okyanusmavisi-17 Sedefavc haklısınız bende yeni almıştım şuan dolu halde duruyor o yüzden sorup öyle almanız bence daha mantıklı az para değil sonuçta 😌