Baharrk biz eşimin işinden dolayı şırnakta yaşıyoruz doğuma memlekete gidicem buradaki doktora izah ettim olabilirsin tabi sezeryan dedi ama memeleketteki doktor ne diyecek bilmiyorum. İnşallah sezeryan olurum günü belli olur ve eşimde izinini ayarlayıp gelebilir o yüzden sezeryan istiyorum ben eşimde yanımda olsun diye yoksa normal de olsa fark etmez her türlü acı çekicem ve o çocuk Allah nasip ederse benden çıkacak 😂😂😂😂