FundaCLN Arkadaşlar doğumdan sonra hastanede en gerekli pijama elbise olan mı normal mi oluyor ? Birde süt sağma makinesi elektriklimi,yoksa normal pompa mı kullanışlı ????
Lulemom FundaCLN ilk başta elbise iyi oluyor. Sonradan da pijama iyi oluyor. Ben öyle rahat ettim yani. Sağma makinesi de ben elektrikli kullnıyorum. Manuel olanı yorucu ve kullanışlı olmayabilir
Mavistez FundaCLN Elbise pijama çok rahat. Normal dogumdada kolaylık. Doğumdan sonra normal doğumda 1 gece sezaryende iki gece hastanede kalınıyor wcde falan kolaylık oldu bana. Pompa için fikrim yok