Feyzaveannesi Kızlar gebelikte ağrı kesici kullandınız mı kullandıysanız hangi markayı. Baş ve boğaz ağrım var alternatif şeylerle dindirmeye çalışıyorum ama zor durumda ilaç kullanabilir miyim acaba ? Bilgisi olan yazarsa çok sevinirim
dakpinar- Feyzaveannesi evet hep kullandım migrenim olduğu için Parol sadece . Ama doktorunuza sormadan hıcbır sey kullanmayın
Nurcanatila6 Feyzaveannesi parol dışında bir şey vermiyorlar zaten canım parol içebilirsin sıkıntı olacağını sanmıyorum
Feyzaveannesi dakpinar- Genelde hastahaneyi arayıp doktoruma ulaşıyorum yarın pazar olduğu için arayamayacağım. Ama tabii onayı gerekli. İçinizde kullanan var mı merak ettim
Aleynaboyrazzz Doktorumun onayıyla çok zorlandığım zaman Parol içiyordum baş ağrısı çok yaşadım ilk 3 ay ama elimden geldiğince içmedim. Doktorunuza sorabilirsiniz kendisi de muhtemelen parol diyecektir
Feyzaveannesi Nurcanatila6 Çok teşekkür ederim bende bie sorun olacağını düşünmüyorum hamileyiz hastalanabiliriz ağrımızla duracak halimiz yok 😂. Dediğim gibi zor durumlarda kullanırım en fazla baş ve boğaz ağrım şu an
Nurcanatila6 Feyzaveannesi boğaz ağrısına da bal zencefil limon yap ye boğazın agridigi için doğal olsrak başında ağrıyor
Feyzaveannesi Nurcanatila6 Teşekkür ederim canım. Günde iki bardak içsem bi zararı olmaz değil mi. Sabah akşam ve sabah öğleden sonra gibi
Nurcanatila6 Feyzaveannesi yok yok bu şey macun gibi oluyor toz zencefil falan ama tozu yoksa da diğer türlü tabi çay olarak yap iç sabah akşam bir şey olmaz ben iki hafta kullandım çünkü