Aag06 aynen bende mamajoo kullanıyorum hastane odasından beri, 3 ay oldu. Herkes bıraktır artık diyo ama ben böyle çok memnunum. Normal göğüsümü de tutuyo en başta ama öyle elimle tutmak zorunda kalıyorum. Bide benim göğüsüm kendiliğinden damla damla akıyo. Silikon varken en azından onun içine doluyo bevek istediğinde çekiyo, genzine kaçmıyo. Hiç bırakmayı düşünmüyorum. Yedekli aldım zaten. Sürekli yıka kaynat yapmıyorum. Gün sonunda hepsini toplu yıkayıp kaynar suya atıyorum bitiyo,