Calisananne25 Taze-annee dilekçe verip idari izne ayrılmak istiyorum demedikten sonra bişey olacağını zannetmiyorum. Çünkü zorunlu doğum izni değil. Çalışabilire bile gerek olacağını zannetmiyorum ama yanlış bilgi de vermek istemem kuruma sorun bence.
sumeyye-5 Taze-annee yani aşırı zor olmuyor . Aslında hareketli olmak istiyorum sürekli. Biraz bu yüzden. Evde kalırsam sürekli uyuyacağım kendimi biliyorum . Belki çalışmam ama duruma göre bakacağım😊 çarşamba günü randevumuz var tam 32 oluyoruz.
Taze-annee sumeyye-5 hayırlısı olsun hakkınızda 🤗 ben de hareketli olmaktan yanayım o yüzden izinleri kullanmak istemiyorum tabiki sağlık durumuma göre fikrim değişebilir