Merhaba anneler 🌸 6 haftalık hamileyim ancak hiçbir şekilde ne midem bulanıyor ne başım dönüyor ne canım bir şey çekiyor… Klasik hamilelik belirtilerini yaşamıyorum. Çoğu insan
bu duruma şükretmem gerektiğini söylüyor, çok haklılar ama bı yandan da -henüz kalp atışlarını duymadığım için- biraz tedirginim. Acaba bı sorun mu var? Neden hiçbir belirti yok, yoksa bebek büyümüyor mu diye. Öğrendikten sonra doktora gittim, keseyi gördük ama kalp atışıni henüz duyamadık. Sizler ne zaman duymuştunuz? Hamileliği bu şekilde belirtisiz rahat geçen var mı? Tedirgin olmalı mıyım? 🌼