Duyguuusdt 38+4 deyim. Çatı muayenesi oldum bebiş daha inmemiş doğum kanalına. 40 a kadar iner mi acaba. Yürüyorum her gün ama hiç sancım yok.
secoz Duyguuusdt 39+2 hala inmedi ilk gebelikte hemen inmeyebilir dedi doktorum, 40ı geçer doğum demişti
Gulsah1616 Duyguuusdt günümüz aynı ve benim de kanala inmemiş henüz. Dört gün önce çatı muayenesi oldum doktor normal doğuma uygun dedi. Kanala inmesi de zaman alabilir normaldir dedi. Umarım gecikmezler ☺️
Yldz2911 Bende 38+5 gün şimdi hastaneden geldim çatı muayenesi oldum 1.5 sn açıklığım varmış ve doktorum rahim yumuşamış çok iyi 9 güne kadar doğumun başlar dedi yalnız kanalda inip inmediğini söylemedi
Duyguuusdt @Yldz2911 1″#p18855441 açıklık varsa iyi inmiş heralde bende cok bilmiyorum bana da açıklık var falan demedi demekki yok. Ne güzel tam zamanında gelecek inşallah. Hayırlı sağlıklo doğumlar dilerim 😊
Yldz2911 Duyguuusdt Hepimizin Hayırlı Sağlıklı Doğumları olur inşallah Gününde zamanında olsunlar Sağlıkla Doğsun Allah’ın izniyle 🤲❣️