35 haftalık hamileyim dünden beri çok fena bel ağrım adım atmakta zorlanıyorum. Bebek çok sık toplanıyor. Akıntım çoğaldı. Çok çok nadir kasık ağrım var. Yoğunluk belde ama. Bu ağrı için gitmem gerekir mi? Bel fıtığımda var. Onun ağrısımı diye düşünüyorum. Ama ilk defa bu kadar bel ağrım oldu