dolunay_6 bizim bi tanıdığımızın bebeği hayatının kaybetti gebelikte bi problem yoktu muayeneleri de orda olmuş zaten bebeğin vefat ettiğini bigün sonra söylemişler göbek bağını getrmişler bi hafta sonra düşmesi gereken göbek bağını getrmişler çok ilginç buda dava fln açtılar