aysenur9 Merhaba arkadaşlar imom omega kullananlar memnun mu,şikayetleriniz var mı veya siz neler kullanıyorsunuz ☺️
Mormavi aysenur9 bende kullanıyorum herhangi bir sorun yaşamadım bebeği geliştirdiğini düşünüyorum omega 3 ü her gün yiyeceklerden alamıyoruz sonuçta ☺️
Piraye2021 aysenur9 hamile kalmadan önce başlamıştım hala kullanıyorum 27+6 memnunum değerlerim hep güzel çok şükür
Melike3535 aysenur9 genelde akşamları içiyorum yemekten sonra ama unuttugumda oluyo bazen gün içinde içiyorum farketmio bence vitamin sonuçta
runigves aysenur9 hamileliğimin başından beri kullanıyorum ücretli ama etkili bi ilaç başka tamine gerek kalmıyor. Bebeğimin her şeyi de gayet normal gidiyor. 👍🏻🥰
Aycanumay Merhabalar bende bugün kullanmaya başladım yanlız ayrıyeyen gyno ferro sanolda kullanıyorum.aranızda ikisini birlilte kullanan var mı?bir sorun olmaz inşallah Sağlık ocağında yazdırdım.
aysenur9 Aycanumay Folik asit için kullanıyorsan ikisinin içinde var canım ben de önceden ferro kullanıyorum imom kullanmaya başlayınca bıraktım bir doktorunuza sorun isterseniz☺️