tgba715 SekerAnne benim 14. Haftada vardı 22de düzelmeye başladı 1-2 haftaya normal doğum yapacağım insallah
Mommy90 Bana totalis teşhisi konuldu yani rahim ağzı tam kapalı. Şu an 30+2 deyim. Her şey yolunda gidiyor çok şükür. Sizin de haftanız 20 den azsa yukarı çıkma ihtimali var.
SekerAnne Mommy90 totalis devam ediyor mu ? Maşallah rabbim sağlıkla kavuşmanızı nasip eylesin☺️🤲🏽 Benim 23+3 oldu doktor ihtimal vermiyor ama Allah bilir
SekerAnne tgba715 maşallah erken olunca düzelme ihtimali varmış ben 23+3 oldum bir mucize olup düzelir belki ☺️
Mommy90 SekerAnne 28de aynı şekilde devam ediyordu. Hem kendi doktorum hem de perinatolog yukarı çıkma ihtimalinin zor olduğunu söyledi. Sizin haftanız erken çıkma ihtimali daha yüksek Allah gönlünüze göre versin. İnşallah sağlıkla kolayca alırız bebeklerimizi kucağımıza.
SekerAnne Mommy90 aminnn..Allah Ol Derse olur , ümidimizi yitirmeden moral bozmadan devam edelim inşallah, insan ister istemez tedirgin oluyor ama güzel düşünelim 🥰
SekerAnne tgba715 ya valla biraz moralim düzeldi , ister istemez kaygı oluyor insanda böyle şeyleri duymak iyi geliyor