Ben çok kilo almadım ama şekerim sınırda çıktı ve kilo almaktan çok korktum. Diyetisyen Kübra Aycıl’a sayfasında denk geldim. diyetisyenkübraaycil yazarsanız çıkar. Yüksek lisansı da var diye içime sindi. Şimdilik iyi gidiyor. Fiyatı da uygun tavsiye ederim