Zopiglet klavyem hatalı yazmış, “kucağına verdirsin” olacaktı yavrunuzu:)
Amin canım inş cümlemize🤲
Banada 15 ml di iki gün sonra verdi iğneyi 18,19 ml olur o zamana kadar diye.
Benimde sağdandı.
Meleğinin cinsiyeti neydi?
Dr um bana birden çok olsa daha iyi olur mealinde yorumlamıştı, bende az diye düşündüm bir yumurt4 olunca, Dr yorumları da değişebiliyor işte bakış açısı.
Sen öyle diyince biraz rahatladım çok sağ ol🤲