Eda-00 İyi akşamlar herkese 16 haftalığım eğilince oturunca falan batma hissi oluyor iğneleme gibi kendimce erken diyorum ama normal mi bu haftalarda? Siz ne zaman rahatsızlık hissettiniz?
Sinoooom Eda-00 bende tam 16 haftalığım aynı sorun var hatta 15 haftam da bile vardı yatarken bile pozisyondan rahatsız oluyor sürekli pozisyon değiştirmek zorunda kalıyorum 🤷🏻♀️
Ebru1234- Eda-00 Bende de oluyordu doktorum normal dedi eğer 2 3 dk sürüyorsa ama çok uzun sürüyor hiç geçmiyorsa doktoruna danış
Eda-00 Anladım herkesin yorumu için teşekkürler demek ki fiziksel yapıyla ilgili. Gün geçtikçe neler göreceğiz bakalım 😊🤭 Allah hepimize sağlıklı bir gebelik geçirmeyi nasip etsin inşallah. Bunlar hiç bir şey 🌼