9 haftalık hamileyim gecen hafta bebegimin kalp atışını duymaya gittik. Gebelik kesesi boyle fasulye seklinde bildiginiz. Bi arkadaşım kız mı yoksa kese fasulyeye benziyor dedi. Yok dedim daha 2 aylık cinsiyet belli degil. Sonra araştırdım fasulye gibi olursa erkek yusyuvarlak olursa kız diyorlar. Sizce ne kadar doğru boyle bir şey hic duymuş muydunuz? 🌸