Deletedmom_7156 Kızlar bilgisi olan varmi 1 saate kalmaz hastaneye gidicem ama merak ediyorum 29 haftalığım ay inşallah kötü bişey yoktur
Fatmakara97 Deletedmom_7156 geçmeyen sancıysa doğum sancısı diye biliyorum tabi ama erkenden hastaneye gitmekte fayda var canım
Ceylin680 Deletedmom_7156 Korkma canım sakin ol ve evet hemen doktora git artik önemli bir haftadasin herse olabilir
Fatmakara97 Deletedmom_7156 umarım normaldir canım çok erken daha sağlıkla kucağına alırsın zamanı gelince inşllah
Deletedmom_7156 alparslanannesii1661 evet gittim çok şükür bişey çıkmadı doktora yalancı sancılar bunlar dedi
Mom3834 Deletedmom_7156 yalancı sancı olabilir ama dinlenince ve ya pozisyon değiştirince geçmiyorsa ya enfeksiyon ya da dogum sancısı.. doktora gitmeniz gerekiyor… Edit: yazmıştım ki post 2 gün önceye aitmiş 🙈 gittiniz mi ne dedi ?
Deletedmom_7156 Mom3834 teşekkür ederim sordunuz için doktor yalancı sancı dedi çok şükür bişey çıkmadı