Hmzshnrikra Polenpolen52 hayırlısı olsun benimde bir oğlum var bir kız çocuğum olmasını okadar çok istiyorum okadar çok dua ettim ki tabi rabbimin işi hayırlısı sagliklisi olsun insalllah oyuzden biraz sabırsızlanıyorum öğrenmeye ben kız hissediyorum hem de çok ama etrafımdaki herkes erkek diyor
Polenpolen52 Hmzshnrikra aman etraftakıler profesor zaten 🤣 rabbımın dedıgı olur bende hep erkek goruyordum ama bakalım ne olucak, saglıkla alın kucagınıza ınsallah 🤗
muzis07 Kızlar banada 12+4 te alttan muayenede kıza benzettim dedi ama söylemedm say dedi bende erkek hissediyordum açıkcası bir kızım var Allah bağışlasın rabbim herkesin gönlüne göre versin değişir mi bilemiyorum😇😇
Busra2089 Bende 12+2 günlük hamileyim. Dün 2li tarama için gittim doktora sadece tahmin alışveriş yapma bak dedi ve erkeğe benzetti. Bakalım artık ilk hamileliğim sağlıklı olsun cinsiyet önemli değil 💙
Dryadeniz Merve1611 tam 12+0 da ogrendim kiz oldugunu degismedi canm Allah gonlune gore versin ins saglicakla
Cerendnmz Hmzshnrikra bende 12 haftalıkken gittim geçen hafta söylemedi 3 hafta sonra dedi beklemek çok zor bir tane oğlum var bunu da kız istiyorum inş olur
Merve1611 Cerendnmz hadi bakalım sonradan herkes yazsın cinsiyetleri değişen oldu mu yoksa tahminler doğru mu bakalım ne çıkacak
user124578 Merve1611 benim ilkinde 12 haftada küçük dedi söylemedi 19 da öğrendik kız olduğunu çünkü bacağını açmıyordu 🥺 bunda daha 11+3 bakalım 14 15 gibi gideceğim söyleyecekler mi merak ediyorum
Merve1611 user124578 söylüyorlar genelde devlet hastanelerinde söylemiyormuş doktorlar galiba ama özelde çoğu doktor söylüyor
Tomurcuk1 Merve1611 Doktorunuzun tecrübeli olmasıyla ilgili bence çünkü bana da 12 de kız dedi 13te tekrar gitmistim yüzde yüz kız dedi bugün 16+5 gittim ve emin olmak için tekrar sordum :) hocam kesin kız demi değişmemiş dedim oda baktı evet annesi hala kız dedi :) çok şükür 😊🙏Allah gönlünüze göre versin
Minigin_annesi0 Merve1611 14. Haftada öğrendik kızımız olacak değişmezse tabi belli olmaz haftakarı erken çünkü şuan 17 olduk 💕