ipek-nefes11 Prima premium aldım. %100 en temizi diye bir şey yok malesef , sadece söylenen ve söylenmeyenler var. siz biz içeriğini anlamayız, anlıyorum diye çıkıp söylerler biz de onlara inanırız. dönemsel olarak temiz bez kategorisi hep güncelleniyor özellikle sosyal medya da. doktorumun da önerisi ile Prima Premium Care aldım, pişik kremi ya da leke çıkarıcı alıp aynı fiyat vermektense en iyisini almayı tercih ettim. 2 numara da bittikten sonra prima aktif bebeğe geçeceğim, stokladım ben. aktif bebeklerin tanesi indirimde 80-90 kuruş arasına geldi. Premium care de 1 tl ve 1.25 kuruş arasına geldi.